香蕉人 / Home plàtan: groc per fora, blanc per dins. Un prejudici que carreguen les persones d’origen xinès que no són d’on aparenten ser, un dels conceptes que uneix Junyi Sun i Bruce Lee en aquesta investigació sobre la identitat.
Una performance tragicòmica que combina teatre, dansa i arts marcials amb l’objectiu d’exposar el racisme a escena a partir dels punts de connexió i paral·lelismes que té Junyi amb el popular personatge dels anys setanta. Un viatge que pretén fer reflexionar al públic sobre quin és el paper que juguem a l’hora de canviar els estereotips i els clixés arrelats al nostre subconscient.
Junyi Sun
Junyi Sun i Pol Para
Piero Steiner
Junyi Sun en col·laboració amb Claudia Mirambell
Roberto Fratini
Mariona Signes, Carles Borras i Irene Ferrer
Carlos Martorell
Jordi Arnal
Alma Steiner
Marina Miguel
Stefano De Luca
Mariona Signes
Marc Vilajuana
Sol Picó, companyia de dansa
Sol Picó
Pía Mazuela i Vicens Mayans
Núria Aguiló
Jaume Rossell
La Piconera, Sala Hiroshima i Terrassa arts escèniques
La Piconera, L’Estruch, Roca Umbert
Tristán Perez-Martín
Eloi Sànchez / Corriendo en el balcón
Dansa Metropolitana
European Bruce Lee club, Casa Asia, Festival de Creació Contemporània Escena Poblenou, BCN Acció Intercultural, Espai Avinyó, Institut Ramon Llull, Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya
Marc Rosalen, Isaac Alcaraz, Sarina Rör, Rober Gomez, Maria Ollé






