un Mal Normal

Sinopsis

Aquesta és una història que neix de la necessitat de Maria Jover i Gerard Franch de trencar amb les ficcions distòpiques que planteja el poder. Què passa quan la burocràcia actua sense un control humà crític? Quan, sota el pretext de l’eficiència i el progrés, els grans dirigents decideixen emprendre croades amb idees post-feixistes?

 

Davant d’aquesta situació i prenent de referència a Hannah Arendt, el duet de creadors assumeix que la responsabilitat comença amb la capacitat d’imaginar. Així doncs, des d’aquest espai de trobada que en diem teatre, conviden l’espectador a imaginar altres futurs possibles.

Ficha artística

Idea original, creació i interpretació

Maria Jover i Gerard Franch

Acompanyament dramatúrgic

Irene Vicente

Acompanyament de direcció

Ernesto Collado

Producción ejecutiva

Carolina Manero

Assessoria de producció

Muntsa Roca

Assessoria d’IA

Roger Sanjaume i Pol Monsó

Espai i llums

Quim Algora

Espacio sonoro

Pol Jubany

Vestuario

Júlia López

Jefe técnico

Joan Griset

Comunicación

Zúbel Arana

Una coproducció de

Associació Artística la Desesperada, El Canal de Salt Centre de Creació d’Arts Escèniques, L’Estruch Fàbrica de Creació de les Arts en Viu, Pyrenart II i Temporada Alta

Con el apoyo

Projecte Aina de la Generalitat de Catalunya (BSC-CNS), Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Théâtre Le Colombier

Domingo
15 noviembre 2026
Teatre Tantarantana
Barcelona
19:30 h
Duración: 60 minutos
+ 16 anys
Precio
13 a 20 anys
6 €
21 a 25 anys
9 €
+ 26 años
15 €
Descomptes Carnet Jove
Domingo
15 noviembre 2026
Teatre Tantarantana
Barcelona
19:30