Aquesta és la història d’en Ricard, un adolescent tímid i introspectiu que passa hores tancat al garatge de casa seva, alimentant la quotidianitat que ell percep com a excloent, hostil i depriment.
Un dia, gràcies a un fet extraordinari que altera la monotonia, descobreix l’obra El Rei Ricard III de William Shakespeare. Els paral·lelismes que troba de Gloucester amb la seva pròpia vida el porten a obsessionar-se amb el personatge que es converteix en l’exemple a seguir, utilitzant, com ell, la manipulació i la violència per intentar canviar el seu trist destí.
A Ricard de 3r el públic, convertit en voyeur, observarà amb detall la metamorfosi de l’adolescent, i no podrà evitar preguntar-se si l’educació i la societat tenen part de responsabilitat en casos com aquest.
#teatrejove #violència #creaciocontemporania
Gerard Guix
Montse Rodríguez i Clusella
Brandon Caritg


