A través de dues històries protagonitzades per quatre joves, Sí Sí Sí parla sense embuts sobre el desig i el consentiment des de la llibertat de cadascú. Un espectacle optimista, commovedor i amb sentit de l’humor que combina la ficció, testimonis de joves i interacció amb el públic.
El David i la Marta s’agraden. La Clara i el Max, també. Potser estan en dues festes diferents, però les seves històries són idèntiques. Fins que realment deixen de ser-ho.
Sí Sí Sí és l’espectacle que ens hauria agradat veure quan anàvem a l’institut, una assignatura pendent per a totes les generacions. A través de dues històries protagonitzades per quatre joves, parla sense embuts sobre el desig i el consentiment des de la llibertat de cadascú.
#desig #sexualitat #llibertat #teatredocumental #consentiment
Eleanor Bishop i Karin McCracken
Màrius Serra
Joan Arqué
Clara Mingueza
Carla Tovias
Judit Farrés
Cultura i Conflicte
Erol Ileri
Rosa Lugo
Anna Boix
Teresa Turiera-Puigbò Bergadà
Dra. Raquel Tulleuda
Jordi Domènec
Víctor Miguel
Òscar Balcells
Judit Codina
Pol Gil i Lluís Segura
Núria Olivé i Laia Sabater (La Tremenda)



